to cool for school

sho bitchees!

ligger i min nallebjörns paradis till säng och lyssnar på musik. wonderful!
lagade alldeles nyss varma mackor till mina små gullegrisar till syskon och mamsi.
bad, bad med bröd, men en hungrig sofia är inget o leka med så var ju tvungen o äta nåt;)
tomorow börjar skolan & jag dödar verkligen mig själv av ångest. 
blondin som jag är skolka jag hela förra terminen & nu kommer jag fatta nada.. life a bitch.
iaf ska det inhandlas lite anteckningsblock & kalendrar så skolan iaf blir lite roligare, totalt älskar att skriva listor och fylla i vad som händer i veckan. känner mig så viktigt;) 

lilla shopping listan för imorn då;

*rosa anteckningsblock

*rosa söta pennor

*rosa kalender

* rosa mappar

* rosa miniräknare, sudd m.m.


hahah pink is relly my color;)

TTYL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0